reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alžbeta Harárová

Alžbeta Harárová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  27x

Medicína, šport, knihy, čierny humor. Zoznam autorových rubrík:  Academic lifeSúkromnéNezaradené

reklama

Academic life

Le malade imaginaire - medická inscenácia

Alžbeta Harárová

Le malade imaginaire - medická inscenácia

Od októbra ma striedavo trápil záškrt, myokarditída z prechodenej chrípky a ťažký zápal pľúc. Nahmatala som si 3 rôzne nádory na 5 miestach v tele - dva mali už metastázy. TBC bola proti tomu selanka. Diagnóza? Medik - tretiak.

  • 17. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 270x
  • 2
Medik - prírodovedec - primed

Alžbeta Harárová

Medik - prírodovedec - primed

Po maturite som bola dva roky prírodovedec, tzv. biely biológ, to znamená človek, ktorý vie pipetovať a klonovať, ale nepozná tulipán od orchidey. Od treťáku som začala študovať paralelne medicínu, čím sa zo mňa stal primed.

  • 26. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 920x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu